[ltp] Re: [ltp] thinkpad 600e

kaizen@email.it linux-thinkpad@linux-thinkpad.org
Fri, 9 May 2003 09:06:30 +0200

Thank you very much!
I'll see today.
Marco

IBM has written an article about setting up RedHat 6.0 on a 600E.
Although it's an old document, I found many parts of that document
helpful
when I setup RedHat 8.0 on my 600E. It's likely that the same methodology
will apply to RH 9.

IBM article: http://www-3.ibm.com/p=
c/support/site.wss/MIGR-4BP6Q6.html

Good luck!

Marco Costanzo
Io non so come il mondo mi vedrą un giorno. Per quanto mi riguarda, mi sembra di essere un ragazzo che gioca sulla spiaggia e trova di tanto in tanto una pietra o una conchiglia, pił belli del solito, mentre il grande oceano della veritą resta sconosciuto davanti a me. (Newton, Principia) =0Ahttp://www.greenpeace.it/stopesso/

--

Sponsor:
Stanco di perdere la strada? Con i navigatori satellitari dovrai solo seguire le indicazioni vocali del GPS.